Відповіді на часті запитання до нас (FAQ)

Чи є ви платником ПДВ?

Так, наша компанія є платником ПДВ на загальних підставах.

Чи актуальні ціни та наявність на вашому сайті?

Ціни і наявність товарів оновлюються на сайті кожні півгодини за відсутності технчних проблем). Дата останнього оновлення вказується сторінці кожного товару під значенням ціни. Ціни на деякі товари мають непостійний характер (наприклад, ціна на кабель залежить від обраного заводу-виробника), тому, як правило, для таких товарів замість ціни відображається напис «ціну уточнюйте».

Чи означає напис «є в наявності» або «є на складі» те, що товар можна забрати в день розміщення замовлення?

Не обов'язково. Якщо в момент розміщення замовлення товар в потрібній кількості є в пункті видачі/відправки товарів - він буде доступний до видачі відразу. Якщо ні - як правило, протягом 1-2 робочих днів замовлення доукомплектовується і потім стає доступним до видачі.

Ціни на сайті вказані для випадку готівкового чи безготівкового розрахунку?

Ціна на кожний з товарів єдина, незалежно від способу оплати.

Ви працюєте з оптовими покупцями? Які умови/знижки?

У структурі нашої компанії є відділ оптових продажів, який якраз і націлений на роботу з оптовими покупцями. Якщо Ви - торгова, монтажна, виробнича організація або звичайний електрик з постійною або великою разовою потребою в електротехнічній продукції - Ви звернулися за адресою. Ми - одна з найбільших в Україні електротехнічних дистриб'юторських компаній, яка старається запропонувати своїм клієнтам найбільш привабливі умови співробітництва: на окремі види продукції знижка може становити більше 50%, крім того, ми надаємо цілодобовий онлайн-доступ до актуальних складських залишків, автоматичну email-розсилку прайс-листів з актуальними цінами і багато іншого. За більш детальною інформацією звертайтесь до наших менеджерів за телефонами, вказаними в розділі «Контакти».

Ви відправляєте товари післяплатою (накладеним платежем)?

Так, але не всі. Товари, що поставляються під замовлення, відправляються тільки по передоплаті. Крім того, звертаємо увагу на те, що вартість відправки післяплатою компанією-перевізником Нова Пошта обійдеться покупцеві на 30-50 грн дорожче відправки за передоплатою.

Де гарантія того, що ви не шахраї, і якщо я внесу передоплату, то потім отримаю оплачений товар?

Варіантів переконатися в тому, що ми реально існуюча компанія і нам можна довіряти, декілька:

  1. Якщо Ви перебуваєте в Києві - можете приїхати до нас в офіс або в пункт видачі/відправки товару. Там же можете ознайомитися з усіма необхідними документами, сертифікатами і т.д.
  2. Ми поступово розміщуємо на нашому сайті скан-копії сертифікатів про те, що ми є офіційними представниками компаній, продукція яких представлена в нашому каталозі. Ви можете зв'язатися з будь-яким з виробників безпосередньо і там Вам підтвердять цю інформацію. Крім того, Ви можете знайти наш Інтернет-магазин в списку офіційних дилерів на багатьох сайтах представлених у нас виробників (наприклад, https://www.enext.ua/partners/ishops/)

Я оплатив замовлення переказом коштів на банківські реквізити, що далі?

Відразу після оплати ми рекомендуємо зв'язатися з нами будь-яким зручним способом і повідомити про те, що Ви оплатили замовлення. Звертаємо Вашу увагу на те, що аби уникнути випадків Інтернет-шахрайства платник і одержувач товару повинен бути один і той же. В іншому випадку ми залишаємо за собою право відмовити у видачі товару з поверненням коштів платнику.