Умови та правила надання послуг

Виконуючи будь-які дії на нашому сайті і звертаючись до нас, використовуючи будь-які засоби комунікації, Ви підтверджуєте, що Ви ознайомлені та згодні з нижченаведеними Умовами та правилами надання послуг (далі за текстом – Умови та Правила).

1. Інформація на сайті

  1. Вся інформація, розміщена на сайті, носить ознайомчий характер. За необхідності, актуальність розміщеної на сайті інформації Ви можете уточнити у наших менеджерів.
  2. Найменування, фото, опис, технічні характеристики та інша інформація про товар надається нам виробником даного товару і по факту може відрізнятися. Крім того, виробник може змінити зовнішній вигляд/характеристики товару, не повідомляючи про це нас. Тому ми не несемо відповідальність за невідповідність даних про товар фактичним.
  3. Дані про наявність/терміни поставки/ціни на товар можуть змінюватися з плином часу, на сайті оновлюються раз в півгодини і фіксуються не в момент розміщення або оплати замовлення, а в момент прийняття рішення нашим менеджером про запуск процедури комплектації замовлення (див. розділ «6. Терміни комплектації замовлення»). Тому існує (мінімальна) ймовірність того, що терміни комплектації і загальна сума замовлення на момент розміщення/оплати замовлення і фактичні будуть відрізнятися, в т.ч. з причин, описаних в розділах «2. Асортиментна і цінова політика» і «6. Терміни комплектації замовлення» даних Умов та Правил.
  4. Інформація, розміщена на сайті, захищається Законом «Про авторське право і суміжні права», будь-яке копіювання та відтворення даних з сайту дозволено тільки для особистого некомерційного використання.

2. Асортиментна і цінова політика

  1. Повний асортимент продукції, який ми пропонуємо, розміщений на сайті, в т.ч. в розділі «Кабінет покупця». Продукцію, якої немає на нашому сайті, ми не постачаємо, крім випадків, коли наш менеджер дає свою згоду на поставку/розгляд можливості поставки даної продукції в індивідуальному порядку.
  2. Якщо Ви – представник постачальника/виробника і хочете нам запропонувати свою продукцію – умови співпраці описані в розділі «13. Співпраця з нами»
  3. Вся продукція, розміщена на сайті, сертифікована або має офіційні листи про те, що вона не підлягає обов'язковій сертифікації (відмовні листи). Сертифікати/відмовні листи менеджер надає за Вашим запитом (крім випадків, коли з яких-небудь причин їх нам не може надати виробник/постачальник).
  4. Ціни на продукцію, розміщені на сайті, вказані з урахуванням ПДВ та однакові для всіх форм оплати.
  5. Ціни на продукцію, розміщені на сайті, як правило, відповідають рекомендованим роздрібним цінам виробника даної продукції, або при відсутності останніх – середньоринковим. Ціни можуть змінюватися в залежності від:
    • Курсу іноземних валют
    • Вартості сировини або конкретної партії продукції (наприклад, кабельно-провідникова продукція)
    • Постачальника продукції
    • Розміру партії/додаткових витрат, що виникають при постачанні продукції під індивідуальне замовлення
  6. Ціни, зазначені в рахунку-фактурі/підтвердженому замовленні (передоплата) дійсні протягом поточного робочого дня. Надходження оплати в наступні робочі дні є несвоєчасним виконанням умов оплати і тому ціни і, відповідно, загальна сума рахунку можуть бути змінені менеджером в більшу сторону після надходження оплати, якщо інше попередньо не узгоджене в письмовому вигляді із закріпленим за Вами менеджером.
  7. Знижка від цін, розміщених на сайті, надається в індивідуальному порядку на розсуд менеджера, якщо інше не передбачено в Договорі (за умови укладення). Ціни зі знижкою на продукцію не можуть бути нижче стоп-цін, встановлених виробником даної продукції.

3. Оформлення замовлення

  1. Ви можете оформити замовлення в нашому Інтернет-магазині:
    • Через кошик на сайті
    • За допомогою форми замовлення в 1 клік на сайті
    • В телефонному режимі
    • По email
    • По Viber (в текстовому вигляді)
  2. При оформленні замовлення Ви повинні вказати коди товарів і їх кількість (із зазначенням одиниць вимірювання). Якщо Ви не знаєте код товару – можна скористатися пошуком потрібної позиції на сайті. Ми не несемо відповідальність за невірно доданий до замовлення товар за найменуванням, артикулом, ціною або іншою наданою Вами інформацією. Також ми залишаємо за собою право не обробляти або обробляти в останню чергу заявки, надіслані без зазначення коду товару, кількості або одиниць вимірювання.
  3. Підбір необхідного Вам товару, в т.ч. його аналогів, Ви здійснюєте самостійно. Підбір товару/аналогу менеджером/технічним спеціалістом можливий тільки за умови надання Вами повного переліку технічних умов і вимог. Менеджер/технічний спеціаліст не несе відповідальність за невірно підібраний ним товар/аналог або наслідки (в т.ч. збитки), які виникли через невірно підібраний ним товар/аналог.
  4. При оформленні замовлення Ви повинні надати свій контактний номер телефону будь-якого українського оператора зв'язку (тобто повинен починатися з коду України - +380). Ми залишаємо за собою право не обробляти заявки/замовлення, надіслані без зазначення контактного номера телефону, з невірно вказаним контактним номером телефону, або з контактним номером телефону операторів зв'язку інших країн (тобто ті, які починаються з коду інших країн).
  5. Замовлення обробляються нашими менеджерами в робочий час. Обробка замовлення за часом залежить від наявності у менеджера всієї необхідної інформації по наявності/цінах/термінах поставки товарів, зазначених у замовленні, а також від його завантаженості. Після успішної обробки замовлення менеджер:
    • передзвонює Вам у вказаний в замовленні час (або відправляє рахунок на вказану в замовленні адресу email)
    • за необхідності перевіряє правильність зазначеної в замовленні інформації
    • повідомляє актуальну інформацію по замовленню
    • уточнює інформацію, якої не вистачає для виконання замовлення
    • отримує від Вас підтвердження замовлення або відміняє його (в т.ч. якщо не зміг до Вас додзвонитися)
  6. Рахунки-фактури на оплату замовлення за безготівковим розрахунком виставляються менеджером. Платником може бути як приватна особа, так і організація, офіційно зареєстрована в Україні, що діє/не припиняє діяльність на момент виставлення рахунку. Рахунок-фактура виставляється від ТОВ – платника ПДВ. За запитом ми можемо надати Вам свої установчі документи.
  7. Рахунок-фактура на організацію виставляється тільки за умови надання нам наступних даних: реквізитів цієї організації, адреси електронної пошти та контактного номеру телефону відповідального співробітника. Мінімально необхідний перелік реквізитів – код ЄДРПОУ; при відсутності організації в державному реєстрі Міністерства юстиції України – пакет установчих документів. Ми залишаємо за собою право відмовити в виставленні рахунку-фактури, якщо з Вашого боку не будуть надані або ж будуть надані неповні/некоректні дані для виставлення рахунку. Крім того, ми не несемо відповідальність за невиконання або якість виконання своїх зобов'язань по оплаченому рахунку в разі, якщо він буде оплачений третьою особою/організацією (відмінною від зазначеної в рахунку-фактурі в графі «Одержувач»/«Платник», в т.ч. за наданим нам кодом ЄДРПОУ/ІПН).
  8. Рахунки-фактури виставляються з метою оплати Вами або Вашою організацією зазначеного в них переліку товарів (за безготівковим розрахунком). Ми залишаємо за собою право відмовити у виставленні нових рахунків в разі несплати 3-х і більше виставлених раніше рахунків.
  9. Час обробки замовлення/виставлення рахунку-фактури менеджером не регламентується і часто залежить від швидкості відповіді (підтвердження) наявності/цін/термінів поставки з боку складу/постачальників.
  10. У разі необхідності доставки замовлення будь-яким перевізником – Ви повинні вказати П.І.Б. і контактний номер телефону одержувача.

4. Договір на поставку продукції

  1. Ми можемо укласти Договір на поставку продукції з організацією (в т.ч. бюджетною) при дотриманні наступних умов:
    • У Договір можливе внесення (узгоджених з Вашою організацією) змін з нашого боку (до його підписання).
    • У Договорі відсутні будь-які штрафні санкції.
    • Договір відповідає чинному законодавству України.
    • З нашого боку немає зауважень до змісту Договору.
  2. Ми не підпишемо Договір з нашого боку до тих пір, поки не будуть дотримані перелічені умови.

5. Оплата замовлення

  1. Оплата замовлення можлива тільки в національній валюті України (гривні).
  2. Оплатити замовлення як організація Ви можете тільки за безготівковим розрахунком.
  3. Оплатити замовлення як приватна особа Ви можете наступними способами:
    • Безготівковий розрахунок (у відділенні банку, через Інтернет, термінал або будь-яким іншим зручним способом)
    • Оплата готівкою в пункті видачі/відправки товару, водієві або у відділенні Нової Пошти.
  4. Повний перелік способів оплати розміщений в розділі «Оплата» на нашому сайті.
  5. Не всі товари можна оплатити при отриманні, деякі позиції поставляються/відвантажуються тільки по передоплаті. По таких позиціях відповідна інформація вказується на сторінці товару або ж повідомляється менеджером.
  6. Терміни надходження оплати за безготівковим розрахунком залежить від банку, з якого здійснювалася оплата, нашого банку, а також від роботи програмно-технічних засобів по відстеженню оплат. Ми не несемо відповідальність за затримку надходження оплат, а також їх ненадходження з причин, не залежних від нас.
  7. Рахунок-фактура/замовлення (передоплата) вважається оплаченим в момент надходження до нас 100% грошових коштів за цим рахунком/замовленням. Будь-які інші варіанти, в т.ч. надання чека, квитанції, платіжного доручення тощо не є підставою вважати рахунок-фактуру/замовлення оплаченим до моменту фактичного надходження до нас грошових коштів в повному обсязі. Ми залишаємо за собою право відмовити у відвантаженні товару за рахунком/замовленням до моменту фактичного надходження до нас грошових коштів в повному обсязі.
  8. Рахунок-фактура, ціни, наявність і терміни поставки, зазначені в ній, є дійсними протягом поточного робочого дня. Надходження оплати в наступні робочі дні вважається (якщо інше не погоджено в письмовій формі із закріпленим за Вами менеджером) несвоєчасним виконанням умов оплати і тому ціни, наявність і терміни поставки в цьому випадку можуть бути переглянуті.
  9. Якщо Вам потрібна видаткова накладна з мокрою печаткою – рахунок-фактуру/замовлення необхідно оплачувати за безготівковим розрахунком або у відділенні Нової Пошти післяплатою (для приватних осіб).

6. Терміни комплектації замовлення

  1. Рішення по запуску процедури комплектації Вашого замовлення приймає закріплений за Вами менеджер на підставі попередніх домовленостей з Вами, в т.ч. за умовами оплати. Ми не несемо відповідальність за терміни комплектації замовлення в разі невиконання або несвоєчасного виконання Вами умов оплати замовлення/рахунку.
  2. Надання чека, квитанції, платіжного доручення або будь-якого іншого документа, що підтверджує оплату, не є підставою для запуску процедури комплектації Вашого замовлення до моменту надходження до нас грошових коштів, крім випадків, попередньо узгоджених з закріпленим за Вами менеджером.
  3. Наявність і терміни поставки, зазначені на сайті, носять ознайомчий характер. Фактичні терміни комплектації замовлення залежать від моменту прийняття нашим менеджером рішення по запуску процедури комплектації замовлення і фактичної наявності товару в цей момент.
  4. Терміни поставки на продукцію, яка виробляється/поставляється під індивідуальне замовлення, повідомляються нам ОРІЄНТОВНО з боку виробника/імпортера/постачальника цієї продукції, потім ми ці терміни транслюємо Вам. Ми не несемо відповідальність за недотримання цих строків (в т.ч. ми не здійснюємо повернення грошей, див. розділ «10. Повернення товару/грошей» ), так як від нас вони жодним чином не залежать.
  5. Ми робимо все можливе для максимально швидкої комплектації Вашого замовлення. У той же час терміни комплектації замовлення можуть зміщуватися з наступних причин:
    • фактична відсутність товару на складі або в пункті видачі/відправки товару (недостача, пересорт та ін.)
    • товар не був вкладений в транспортний засіб при переміщенні зі складу в пункт видачі/відправки товару
    • виявлення браку/дефектів/пошкоджень товару
    • затримка надходження товару на склад або в пункт видачі/відправки товару (затримка транспортного засобу з товаром, затримка поставки з інших міст/країн, затримка вивантаження/оприбуткування товару з транспортного засобу, відсутність електропостачання, мережі Інтернет, непрацююча база даних облікової системи і т.д.)
    • велика загальна кількість замовлень, що комплектуються, яка перевищує фізичні можливості складу або пункту видачі/відправки товару
    • форс-мажорні обставини

7. Видача товару (самовивіз)

  1. Видача товару можлива тільки в пункті видачі/відправки товару за адресою: Київ, вул. Куренівська, 16В. Видача товару на зовнішньому складі зберігання або в офісі Інтернет-магазину (відділі продажів) не здійснюється.
  2. Графік роботи пункту видачі/відправки товару вказано на сайті в розділах «Контакти» (графік роботи в звичайному режимі) і «Новини» (для святкових/передсвяткових, а також окремих днів з нестандартним графіком роботи) і може відрізнятися від графіка роботи відділу продажів. Плануйте свою поїздку в пункт видачі/відправки товару таким чином, щоб прибути на місце не пізніше, ніж за півгодини до закінчення робочого часу.
  3. Видача товару за рахунком/замовленням здійснюється тільки при виконанні наступних умов:
    • Виконано умови оплати за рахунком/замовленням.
    • Товар в наявності в пункті видачі/відправки товару.
  4. Видача товару представнику організації здійснюється за умови наявності у нього оригіналу доручення або печатки.
  5. При отриманні товару Ви можете перевірити його кількість, зовнішній вигляд і комплектацію. Будь-які претензії після одержання не приймаються.
  6. Ми не скасовуємо видаткову накладну після отримання товару. Повернення товару після його отримання здійснюється на умовах, описаних в розділі «10. Повернення товару/грошей» даних Умов та Правил.

8. Відправка/доставка замовлення

  1. Відправка/доставка замовлення можлива тільки по території України, крім АР Крим, тимчасово окупованих територій і зони проведення ООС. Ми не відправляємо/не доставляємо замовлення в інші країни.
  2. Відправка товару по Україні здійснюється наступними перевізниками:
    • Нова Пошта
    • САТ
    • Інтайм
  3. Відправка товару по Україні з післяплатою здійснюється перевізником Нова Пошта.
  4. Відправка товару по Україні перевізниками можлива як до відділення, так і за вказаною Вами адресою.
  5. З питань можливості відправки товару в потрібний Вам населений пункт Ви можете звернутися до відповідного перевізника, з питань можливості відправки товару на потрібне Вам відділення/адресу Ви можете звернутися до наших менеджерів. Звертаємо Вашу увагу на те, що великогабаритні замовлення відправляються тільки на вантажні відділення (без обмежень за вагою) відповідних перевізників.
  6. При відправці декларується мінімальна оголошена вартість. При необхідності страхування товару на повну вартість – прохання повідомити про це закріпленому за Вами менеджеру до відправки товару. Страхування товару оплачує одержувач, в окремих випадках (на розсуд закріпленого за Вами менеджера) страхування товару оплачуємо ми.
  7. Ми не відправляємо перевізниками крихкий товар в малих кількостях: кабель-канали, люмінесцентні лампи і т.д.
  8. Відправлення зберігається у відділенні перевізника обмежений час (для перевізника Нова Пошта – 5 днів), після чого автоматично повертається до нас. Повторна відправка можлива тільки після отримання нами відправленого товару назад. У разі, якщо Вам потрібно продовжити термін зберігання на 1-2 дні – необхідно завчасно попередити про це закріпленого за Вами менеджера.
  9. Відправка товару перевізником здійснюється в найближчий робочий день, якщо станом на 15:00 цього дня виконані наступні умови:
    • Виконано умови оплати за рахунком/замовленням.
    • Замовлення укомплектоване повністю (або частково при відправці замовлення декількома частинами за попереднім погодженням з менеджером).
    • У нас є інформація по відправці – адреса, П.І.Б. (для приватних осіб), назва і код ЄДРПОУ організації (для організацій) і номер телефону одержувача.
    • У нас є копія доручення, якщо рахунок/замовлення оплачувала організація і видаткову накладну потрібно виписати на підставі доручення, або ж інформація про те, що видаткову накладну потрібно виписати під печатку.
  10. Відправка товару перевізником також може бути перенесена на інший робочий день (або ж можуть зміститися терміни пересилання товару перевізником) з наступних причин:
    • наш транспорт з товаром, що відправляється, з яких-небудь причин не виїхав або виїхав з затримкою до відділення перевізника
    • товар, що відправляється, з яких-небудь причин не вклали в наш транспорт до його виїзду до відділення перевізника
    • непередбачені обставини - відсутність електропостачання, мережі Інтернет, непрацююча база даних облікової системи тощо.
    • форс-мажорні обставини
  11. У разі необхідності зміни відділення/адреси відправки – ми можемо на Ваше прохання змінити адресу/відділення (якщо товар ще не був відправлений) або ж зробити переадресацію (якщо товар був відправлений). Переадресація виконується на умовах і в терміни, зазначені в правилах роботи відповідного перевізника. Переадресацію оплачує одержувач, крім випадків, коли відділення/адреса були вказані невірно з нашої вини.
  12. На Ваше прохання ми можемо змінити дані про одержувача відправлення на умовах і в терміни, зазначені в правилах роботи відповідного перевізника.
  13. Доставка товару нашим транспортом здійснюється в межах міста Києва. З питань можливості доставки в приміські населені пункти (Вишневе, Вишгород, Бровари, Софіївська Борщагівка, Бориспіль та ін.) Ви можете звернутися до наших менеджерів.
  14. Доставка товару нашим транспортом здійснюється на наступний робочий день з 9:00 до 16:00, якщо станом на 16:00 поточного робочого дня, виконані наступні умови:
    • Виконано умови оплати за рахунком/замовленням.
    • Товар, що доставляється, в наявності в пункті видачі/відправки товару.
    • У нас є інформація по доставці – адреса, одержувач і його контактний номер телефону.
    • У нас є копія доручення, якщо рахунок/замовлення оплачувала організація і видаткову накладну потрібно виписати на підставі доручення, або ж інформація про те, що видаткову накладну потрібно виписати під печатку.
    • До моменту виконання попередніх умов не вичерпана квота на кількість доставок наступного робочого дня.
  15. Доставка товару нашим транспортом в день підтвердження заявки на доставку не здійснюється.
  16. Ми не можемо погодити або повідомити точний час доставки нашим транспортом (водій їде за певним маршрутом), не можемо впливати на швидкість доставки, але можемо передати Ваше прохання водієві передзвонити Вам за півгодини-годину до прибуття транспорту за вказаною Вами адресою. Ми не несемо відповідальність за відсутність попереднього дзвінка з нашого боку, в разі, якщо не було відповідного прохання з Вашого.
  17. У разі, якщо перед відправленням або за фактом прибуття нашого транспорту за вказаною Вами адресою водій не може додзвонитися одержувачу, або ж одержувач не може отримати (або відмовляється від отримання) або оплатити (якщо не сплачений) товар – доставка переноситься на інший узгоджений з менеджером робочий день. Повторна доставка або доставка за іншою адресою в той же день не здійснюється.
  18. Доставка товару нашим транспортом також може бути перенесена на інший день з наступних причин:
    • наш транспорт з товаром, що доставляється, з яких-небудь причин не виїхав на маршрут або був змушений знятися з маршруту, в т.ч. в процесі руху за маршрутом
    • наш транспорт з яких-небудь причин не встигає виїхати за вказаною Вами адресою протягом відведеного на доставку часу (до 16:00)
    • товар, що доставляється, з яких-небудь причин не вклали в наш транспорт до його виїзду на маршрут
    • непередбачені обставини - відсутність електропостачання, мережі Інтернет, непрацююча база даних облікової системи тощо.
    • форс-мажорні обставини
  19. Вартість послуг доставки нашим транспортом пропорційно додається до вартості товару в рахунку-фактурі/замовленні. У разі, якщо рахунок оплачує організація і на момент оплати вартість доставки не була включена в загальну суму рахунку – без доплати вартості доставки (за безготівковим розрахунком) доставка по Києву не здійснюється (крім випадків, коли за умовами, розміщеним на сайті, ми здійснюємо доставку за свій рахунок).
  20. Якщо Вам необхідно вкласти будь-які документи разом з відправкою/доставкою – про це необхідно завчасно попередити закріпленого за Вами менеджера.
  21. При отриманні товару Ви можете перевірити вміст відправлення – кількість, зовнішній вигляд і комплектацію. Будь-які претензії після одержання не приймаються. У разі виникнення претензій по вмісту в момент отримання товару Ви можете звернутися до закріпленого за Вами менеджера для з'ясування можливостей вирішення даних претензій. У разі неможливості вирішення претензій при отриманні – Ви можете відмовитися від отримання і в такому випадку товар повернеться до нас. Повторна відправка здійснюється після факту отримання нами відправленого товару назад.
  22. Ми не доставляємо нашим транспортом документи (тільки з товаром), а також замовлення на суму менше 200 грн з ПДВ. Крім того, ми не здійснюємо повернення товарів/передачу чогось до нас/повернення грошей нашим транспортом.
  23. Більш детальна інформація про варіанти/умови/вартість послуг відправки/доставки розміщена в розділі «Доставка» на нашому сайті.
  24. Всі відправки/доставки товару за замовчуванням здійснюються з вкладенням оригіналу видаткової накладної в 2-х примірниках. При необхідності вкласти оригінал рахунку-фактури або будь-які інші документи – необхідно завчасно по кожній відправці/доставці попередити про це закріпленого за Вами менеджера. При необхідності відправлення документів окремо від товару - відправка з нашого боку здійснюється перевізником Укрпошта (або Нова Пошта за рахунок одержувача). При необхідності зворотного відправлення - дані для зворотного відправлення будуть вказані разом з документами.

9. Гарантійне обслуговування/ремонт

  1. Ми не несемо зобов'язання по гарантійному обслуговуванню/ремонту продукції, що продається – ці зобов'язання (як і декларування/дотримання гарантійних термінів) несе виробник (або уповноважений представник)/сервісний центр.
  2. У разі необхідності виконання гарантійного обслуговування/ремонту придбаної у нас продукції, Ви можете:
    • Надіслати/передати цю продукцію безпосередньо в сервісний центр або виробнику. Дані про те, куди необхідно відправляти/передавати продукцію Ви можете отримати у закріпленого за Вами менеджера або безпосередньо у виробника за контактними даними, розміщеним на його офіційному сайті/в супровідній документації (паспорті, інструкції тощо).
    • Надіслати/передати цю продукцію до нас в пункт видачі/відправки товару, і ми самі передамо її виробнику/в сервісний центр. При цьому строки отримання товару з ремонту можуть зміщуватися на час прямого і зворотного пересилання/передачі продукції.
  3. При передачі на гарантійне обслуговування/ремонт разом з товаром Ви повинні надати в письмовому вигляді якомога більш докладний опис суті проблеми, яка виникла.
  4. Терміни гарантійного обслуговування/ремонту продукції становлять до 14 днів (Закон «Про захист прав споживачів») з моменту її приймання виробником/сервісним центром. У ці терміни не входять терміни пересилання/передачі товару від Вас на сервісний центр/виробнику і назад.
  5. Ми не несемо відповідальність за якість роботи сервісного центру/виробника з гарантійного обслуговування/ремонту продукції. Всі претензії з цього питання пред'являйте безпосередньо сервісному центру/виробнику.

10. Повернення товару/грошей

  1. Повернення товару/грошей можливе протягом 14 днів з моменту його покупки (Закон «Про захист прав споживачів»). Це положення дійсне тільки для фізичних осіб. Для організацій повернення товару/грошей здійснюється тільки після попередньої згоди нашого менеджера, якщо інше не передбачено Договором (за умови укладення).
  2. Поверненню не підлягає:
    • Відрізна продукція
    • Продукція, поставка/виробництво якої здійснюється під індивідуальне замовлення. Така продукція може мати на сайті статус наявності як «Під замовлення», так і «Є на складі», при цьому на сторінці товару вказується, що товар поверненню не підлягає.
    • Продукція зі слідами монтажу/експлуатації
    • Продукція з видимими ушкодженнями
    • Продукція з неповною комплектацією
    • Продукція з пошкодженою заводською упаковкою/без заводської упаковки (якщо вона передбачена виробником)
    • Продукція без видаткової накладної, яка підтверджує факт покупки даної продукції у нас
  3. Повернення товару через виявлення заводського браку можливе тільки після відповідного технічного висновку виробника або авторизованого сервісного центру.
  4. Повернення товару/грошей здійснюється тільки за попереднім погодженням з менеджером.
  5. Повернути товар Ви можете:
    • в пункті видачі/відправки товару за адресою: Київ, вул. Куренівська, 16В
    • перевізником Нова Пошта. Дані про відділення, одержувача і спосіб оплати пересилки повідомить наш менеджер. Після відправки Ви повинні повідомити номер декларації закріпленому за Вами менеджеру.
  6. Повернення оплат здійснюється після успішного завершення процедури прийому повернення товару в пункті видачі/відправки товару. Процедура прийому повернення товару, переданого перевізником Нова Пошта, займає деякий час, тому що складається з наступних проміжних етапів: пересилання товару перевізником, отримання товару у відділенні перевізника, передача товару в пункт видачі/відправки товару, розгляд в пункті видачі/відправки товару в порядку черги всіх відправлень, отриманих у відділенні перевізника.
  7. Повернення оплат, що надійшли за безготівковим розрахунком (в т.ч. відправки післяплатою), здійснюється кожну робочу середу (в інші дні повернення грошей не здійснюється) за безготівковим розрахунком на узгоджений розрахунковий/картковий рахунок в банку. Оплати відправок післяплатою повертаються тільки після надходження грошей від перевізника на наш розрахунковий рахунок.
  8. Повернення оплат, що надійшли у готівковій формі, здійснюється у формі і терміни, попередньо узгоджені з нашим менеджером.
  9. Для здійснення повернення коштів Вам необхідно надати нам інформацію про їх одержувача у формі, яку надає наш менеджер.
  10. Гроші, сплачені Вами за належним чином надані Вам послуги (параметризація лічильників, доставка, комісія за переказ грошей і т.д.), поверненню не підлягають.

11. Персональні дані

Надаючи нам свої персональні дані Ви даєте наступну згоду:

На виконання вимог Закону України "Про захист персональних даних" даю згоду Продавцю, а також його відокремленим підрозділам на обробку моїх персональних даних з метою забезпечення реалізації цивільно-правових відносин, надання/отримання та здійснення розрахунків за придбані товари/послуги.

Ця згода чинна з моменту її акцептування та до моменту її відкликання.

Крім того, я підтверджую, що я повідомлений/а (без додаткового письмового повідомлення) про права, встановлені Законом України "Про захист персональних даних", мету збору даних та про те, що мої персональні дані передаються Продавцю з метою надання, отримання та здійснення розрахунків за придбані товари/послуги, а також ознайомлений з положенням про обробку і захист персональних даних у базах персональних даних, володільцем яких є продавець.

Я також погоджуюсь з тим, що Продавець має право надавати доступ та передавати мої персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень, не змінюючи при цьому мети їх обробки, в тому числі, на перевірку зазначеної в даній Заявці інформації та не заперечую про передачу для можливого необхідного з'ясування даної інформації третім особам, під якими розумію інші фізичні та/або юридичні особи.

12. Політика конфіденційності

  1. Ми ні в якому разі не передаємо історію дзвінків, історію листування, історію переглядів, історію замовлень, персональні дані та іншу конфіденційну інформацію третім особам, окрім сервісів, які цю інформацію збирають (наприклад, Google Analytics), а також випадків, передбачених чинним законодавством України та розділом «11. Персональні дані» даних Умов та Правил. Метою збору даної інформації, окрім зазначеної в розділі «11. Персональні дані», є поліпшення якості обслуговування нами наших клієнтів.
  2. Наш сайт використовує файли «кукі» (“cookies”), які зберігаються на Вашому комп'ютері/пристрої. Дані файли використовуються для зберігання/відновлення користувацької сесії (вмісту кошика замовлення, автоматичної авторизації при повторному відвідуванні сайту і т.д.), користувацьких даних і налаштувань, а також інших даних, які підвищують зручність користування сайтом або надають нам аналітичну інформацію для її підвищення. Більш детальну інформацію про файли «кукі» (принцип роботи, як при необхідності заблокувати/видалити і т.д.) Ви можете отримати на сайті www.cookiecentral.com.

13. Співпраця з нами

  1. Якщо Ви – представник постачальника/виробника і хочете нам запропонувати свою продукцію - Ваша пропозиція має, як мінімум, відповідати наступним вимогам:
    • Продукція відповідає тематиці нашого сайту (електротехніка, світлотехніка, кабельно-провідникова продукція, вироби та аксесуари для електромонтажу), в ідеалі – відноситься до однієї або декількох товарних категорій на сайті
    • Продукція має сертифікати відповідності/відмовні листи
    • Продукція підтримується на Вашому складі в Києві, або за Ваш рахунок відправляється (не пізніше, ніж на наступний робочий день з моменту нашого замовлення) до Києва перевізником (Нова Пошта/САТ) незалежно від розміру нашого замовлення, або підтримується у нас на складі на умовах під реалізацію/з відтермінуванням оплати не менше 6 місяців
    • Ви щодня надаєте нам дані в електронному вигляді про свої залишки пропонованої продукції із зазначенням артикулу, найменування, кількості та одиниць вимірювання
    • Відсутня мінімальна сума замовлення
    • Відсутність зобов'язань з нашого боку по обсягах закупівель пропонованої продукції
    • Нам надається максимально можлива знижка, незалежно від обсягів закупівель пропонованої продукції з нашого боку
    • Ви приймаєте повернення пропонованих товарів без будь-яких обмежень і штрафних санкцій
    • По пропонованій продукції є чітка політика ціноутворення, єдина для всіх учасників ринку
    • По пропонованій продукції відсутні норми відвантаження (закупівля від однієї одиниці товару)
    • Ви берете на себе зобов'язання по гарантійному обслуговуванню/ремонту/заміні браку пропонованої продукції на умовах і в терміни відповідно до чинного законодавства України.
  2. Якщо Ви – представник організації, яка надає такі послуги:
    • Розробка сайтів/модулів для сайтів/додатків і т.д.
    • Просування сайтів (SEO, SMM, реклама і т.д.)
    • Наповнення сайтів
    • Послуги телефонії/колл-трекінгу/Інтернет/хостингу і т.д.
    • Доставка продуктів/води/канцелярських товарів
    • Обслуговування комп'ютерної та офісної техніки/обладнання для друку/програмного забезпечення і т.д.
    • Імпорту/митного оформлення/сертифікації продукції
    • Бухгалтерські/банківські/фінансові послуги тощо.
    • Інші послуги
      велике прохання – не забирати час у наших співробітників і надсилати свої пропозиції на електронну пошту, вказану на сайті. Якщо Ваша пропозиція нас зацікавить – ми самі зв'яжемося з Вами.

14. Обмеження відповідальності

  1. Ми не відмовляємося від відповідальності в частині виконання своїх зобов'язань. У той же час існують обмеження нашої відповідальності, викладені в попередніх розділах даних Умов та Правил, Договорі (за умови укладення), а також в чинному законодавстві України. Ми знімаємо з себе відповідальність в частині виконання своїх зобов'язань в разі недотримання з Вашого боку даних Умов та Правил, Договору (за умови укладення) або чинного законодавства України.
  2. Дія Закону «Про захист прав споживачів» поширюється тільки на фізичних осіб (пункт 22 статті 1 та пункт 1 статті 11 Закону), відносини між організаціями регулюються Цивільним Кодексом України та Господарським Кодексом України. Ми не несемо відповідальність за невиконання будь-яких зобов'язань перед організаціями, крім випадків, прямо прописаних в Договорі (за умови укладення) або в чинному законодавстві України.
  3. Ми ні в якому разі не несемо відповідальність за будь-які збитки (включаючи, але не обмежуючись збитком від втрати прибутку, даних або від переривання ділової активності), що виник внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання нашого сайту/послуг. Ми в тому числі не несемо відповідальність за недотримання будь-яких домовленостей між Вами/Вашою організацією і третіми особами/організаціями.

15. Вирішення спорів

  1. Всі спірні ситуації вирішуються тільки з закріпленим за Вами менеджером. Інші співробітники нашої організації, в т.ч. директор, у вирішенні спірних ситуацій участі не беруть.
  2. Всі питання, зауваження, скарги, претензії, пропозиції щодо якості надання нами послуг приймаються також тільки закріпленим за Вами менеджером (і далі транслюються відповідальним співробітникам).
  3. Усі спори між нашою і Вашої стороною, за якими не було досягнуто згоди, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.